ZMLUVNÉ PODMIENKY WWW.HMS-FITNESS.PL

§ 1 VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

  1. Webová stránka www.hms-fitness.pl funguje za podmienok stanovených v týchto pravidlách.
  2. Nariadenia špecifikujú druhy a rozsah služieb poskytovaných elektronicky webovou stránkou www.hms-fitness.pl, pravidlá poskytovania týchto služieb, podmienky uzatvárania a vypovedania zmlúv o poskytovaní elektronických služieb, ako aj reklamáciu postup.
  3. Každý Príjemca služby je v momente vykonania krokov na používanie Elektronických služieb webovej stránky www.hms-fitness.pl povinný dodržiavať ustanovenia týchto Pravidiel.

 

§ 2 DEFINÍCIE UVEDENÉ V PREDPISOCH

  1. PREDPISY – tieto pravidlá webovej stránky.
  2. SLUŽBA - webová stránka Poskytovateľa služby na adrese www.hms-fitness.pl
  3. POSKYTOVATEĽ SLUŽIEB - ABISTORE SPORT S.R.O., SO SÍDLOM U TEHELNE 230/3, 748 01 HLUČÍN, IDENTIFIKAČNÉ ČÍSLO: 02216302, ZAPÍSANÉ V OBCHODNOM REJSTRÍKU VEDENÉ ŽKA 57470, E-MAILOVÁ ADRESA: ABISTORE@ABISTORE. SK, TELEFÓNNE ČÍSLO: +420774435000
  4. PRÍJEMCA SLUŽBY - fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva právnu spôsobilosť, využívajúcu Elektronickú službu.
  5. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA - služba poskytovaná elektronicky Poskytovateľom služby Príjemcovi služby prostredníctvom Webovej stránky.
  6. SPOTREBITEĽ - fyzická osoba, ktorá s podnikateľom vykonáva právny úkon, ktorý priamo nesúvisí s jeho obchodnou alebo profesijnou činnosťou.
  7. VYHĽADÁVAČ - Elektronická služba sprístupnená Príjemcom služby Poskytovateľom služby, ktorá umožňuje vyhľadávanie konkrétneho obsahu na základe fráz poskytnutých Príjemcom služby.
  8. KONTAKTNÝ FORMULÁR – formulár dostupný na webovej stránke www.hms-fitness.pl, ktorý vám umožňuje poslať správu Poskytovateľovi služby.
  9. NEWSLETTER – Elektronická služba, ktorá umožňuje Príjemcovi služby prihlásiť sa na odber a dostávať bezplatné informácie od Poskytovateľa služby týkajúce sa Webovej stránky na e-mailovú adresu poskytnutú Príjemcom služby
  10. REKLAMAČNÝ FORMULÁR – formulár dostupný na webovej stránke www.hms-fitness.pl umožňujúci Príjemcovi služby podať sťažnosť.
  11. SYSTÉM NÁZORY – Elektronická služba, ktorú Poskytovateľ služby sprístupňuje Používateľom služby a umožňuje uverejňovanie recenzií produktov.

 

§ 3 TYP A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Poskytovateľ služieb umožňuje používanie Elektronických služieb prostredníctvom webových stránok, ako napríklad:
    1. Kontaktný formulár,
    2. Newsletter,
    3. Reklamačný formulár,
    4. Systém spätnej väzby.
  2. Poskytovanie Elektronických služieb Príjemcom služieb na Webovej stránke prebieha za podmienok stanovených v Pravidlách.
  3. Poskytovateľ služby má právo umiestniť reklamný obsah na Webovú stránku. Tento obsah je neoddeliteľnou súčasťou webovej stránky a materiálov na nej prezentovaných.

 

§ 4 PODMIENKY POSKYTOVANIA A UZAVORENIA ZMLUV O POSKYTOVANÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. Poskytovanie Elektronických služieb uvedených v § 3 bod 1 Nariadení zo strany Poskytovateľa služby je bezplatné.
  2. Doba, na ktorú sa zmluva uzatvára:
    1. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúca v umožnení zasielania správ Poskytovateľovi služieb prostredníctvom Kontaktného formulára sa uzatvára na dobu určitú a zaniká odoslaním správy alebo jej prerušením odosielania Príjemcom služby,
    2. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúcich v používaní Newslettera sa uzatvára na dobu neurčitú,
    3. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúca v umožnení podania reklamácie prostredníctvom Reklamačného formulára sa uzatvára na dobu určitú a zaniká okamihom odoslania reklamačnej správy alebo prerušením jej zasielania Príjemcom služby,
    4. zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúcich v používaní Názorového systému sa uzatvára na dobu určitú a zaniká zverejnením stanoviska alebo Prerušením využívania tejto Služby Príjemcom služby.
  3. Technické požiadavky potrebné na spoluprácu s IKT systémom používaným Poskytovateľom služby:
    1. počítač (alebo mobilné zariadenie) s prístupom na internet,
    2. prístup k e-mailu,
    3. Webový prehliadač,
    4. povolenie cookies a Javascriptu vo webovom prehliadači.
  4. Príjemca služby je povinný používať webovú stránku spôsobom, ktorý je v súlade s právnymi predpismi a dobrými mravmi, berúc do úvahy rešpektovanie osobných práv a práv duševného vlastníctva tretích osôb.
  5. Príjemca služby má zakázané poskytovať nezákonný obsah.

 

§ 5 REKLAMÁCIE TÝKAJÚCE SA POSKYTOVANIA ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB

  1. SŤAŽNOSTI SÚVISIACE S POSKYTOVANÍM ELEKTRONICKÝCH SLUŽIEB PROSTREDNÍCTVOM WEBOVÝCH STRÁNOK MÔŽE PRÍJEMCU SLUŽBY PODÁVAŤ PROSTREDNÍCTVOM E-MAILU NA ADRESU: ABISTORE@ABISTORE.CZ.
  2. Vo vyššie uvedenom e-maile uveďte čo najviac informácií a okolností týkajúcich sa predmetu reklamácie, najmä typ a dátum nezrovnalosti a kontaktné údaje. Poskytnuté informácie výrazne uľahčia a urýchlia posúdenie sťažnosti Poskytovateľom služby.
  3. Posúdenie reklamácie Poskytovateľom služby prebieha bezodkladne, najneskôr do 14 dní od momentu oznámenia.
  4. Odpoveď Poskytovateľa služby ohľadom reklamácie je zasielaná Zákazníkovi na e-mailovú adresu Zákazníka uvedenú v oznámení o reklamácii alebo iným spôsobom poskytnutým Poskytovateľom služby.

 

§ 6 DUŠEVNÉ VLASTNÍCTVO

  1. VŠETKY OBSAH ZVEREJNENÝ NA WEBOVÝCH STRÁNKACH WWW.HMS-FITNESS.PL JE CHRÁNENÝ AUTORSKÝM PRÁVOM A (S VÝHRADOU § 6 BOD 3 A PRVKY ZVEREJNENÉ PRÍJEMCOVIA SLUŽIEB, KTORÉ POUŽÍVAJÚ POUŽÍVANIE POUŽÍVAJÚCICH SLUŽBY , PREVODU AUTORSKÝCH PRÁV ALEBO FAIR USE) SÚ MAJETOK SPOLOČNOSTI ABISTORE ŠPORT S.R.O., SO SÍDLOM U TEHELNE 230/3, 748 01 HLUČÍN, IDENTIFIKAČNÉ ČÍSLO: 02216302, ZAPÍSANÉ V OBCHODNOM REJSTRÍKU VEDENOM U KRAJSKÉHO SÚDU V OSTRAVE, RESA: ABISTORE@ABISTORE.CZ, TELEFÓNNE ČÍSLO : +420774435000. PRÍJEMCA SLUŽBY NESIE PLNÚ ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU SPÔSOBENÚ POSKYTOVATEĽMI SLUŽIEB V DÔSLEDKU POUŽITIA AKÉHOKOĽVEK OBSAHU WEBOVÝCH STRÁNOK WWW.HMS-FITNESS.PL BEZ SÚHLAS POSKYTOVATEĽA SLUŽBY.
  2. Akékoľvek použitie akýchkoľvek prvkov, ktoré tvoria obsah a obsah webovej stránky www.hms-fitness.pl kýmkoľvek bez výslovného písomného súhlasu poskytovateľa služieb, predstavuje porušenie autorských práv poskytovateľa služieb a má za následok občianskoprávnu a trestnoprávnu zodpovednosť .
  3. Všetky obchodné názvy, názvy spoločností a ich logá použité na webovej stránke www.hms-fitness.pl patria ich vlastníkom a slúžia len na účely identifikácie. Môžu to byť registrované ochranné známky. Všetky materiály, popisy a fotografie prezentované na webovej stránke www.hms-fitness.pl slúžia na informačné účely.

 

§ 7 ZODPOVEDNOSŤ

  1. Poskytovateľ služby prijíma všetky dostupné opatrenia na ochranu údajov Príjemcov služieb.
  2. Príjemcovia služieb nesú plnú zodpovednosť za porušenie zákona alebo škodu spôsobenú svojou činnosťou na Webovej stránke, najmä uvedením nepravdivých údajov, sprístupnením utajovaných skutočností alebo iných zákonom chránených tajomstiev, porušením osobnostných práv alebo autorských a súvisiacich práv.
  3. Poskytovateľ služby je zodpovedný za spracúvanie osobných údajov príjemcov služieb v rozpore s účelmi webovej stránky.
  4. Poskytovateľ služby sa zaväzuje, ak je to možné, vopred informovať Príjemcov služieb o možných prerušeniach fungovania Webovej stránky, najmä o prerušení prístupu.
  5. Poskytovateľ služieb nie je zodpovedný vo vzťahu k príjemcom služieb, ktorí nie sú spotrebiteľmi:
  6. za akékoľvek škody a straty priamo alebo nepriamo (vrátane škôd za ušlý zisk z prevádzkovania podnikania, prerušenia obchodnej činnosti alebo straty ekonomických informácií a iných majetkových škôd), ktoré vznikli v dôsledku používania, nemožnosti používania alebo nesprávnej prevádzky softvéru Webovej stránky. ,
  7. za škody spôsobené v dôsledku vypnutia alebo zlyhania IKT systému, výpadku elektrickej siete, v súvislosti s nesprávnym používaním Webovej stránky Príjemcom služby, ktorý nie je Spotrebiteľom a nesprávnym fungovaním počítačového hardvéru, počítačového softvéru alebo komunikačného systému zo strany prostriedky, ktorými sa Príjemca služby pripája k systému Webovej stránky,
  8. za akúkoľvek škodu spôsobenú v dôsledku chýb, porúch a prerušení fungovania webovej stránky alebo spôsobenú nesprávnym zaznamenávaním alebo čítaním údajov stiahnutých Príjemcami služieb,
  9. za narušenie riadneho fungovania webovej stránky, ako aj stratu údajov príjemcov služieb, ktorí nie sú spotrebiteľmi, v dôsledku vyššej moci alebo tretích strán,
  10. za konanie tretích osôb spočívajúce v použití údajov a materiálov umiestnených na Webovej stránke v rozpore so všeobecne platnými právnymi predpismi alebo Nariadeniami,
  11. za nemožnosť vstupu na Webovú stránku spôsobenú najmä: kvalitou pripojenia, poruchou IKT systému alebo elektrickej siete, nesprávnou konfiguráciou softvéru Príjemcov služieb, ktorí nie sú Spotrebitelia.

 

 

 

§ 8 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Dohody uzatvorené prostredníctvom webovej stránky sa uzatvárajú v súlade s poľským právom.
  2. V prípade nesúladu ktorejkoľvek časti Nariadení s platným právom sa namiesto napadnutého ustanovenia Nariadení uplatnia príslušné ustanovenia poľského práva.
  3. Zmeny Pravidiel Webovej stránky zo strany Poskytovateľa služby sú pre Príjemcu služby záväzné za predpokladu, že bol o zmenách riadne informovaný a nevypovedal zmluvu o poskytovaní elektronických služieb do 14 dní odo dňa oznámenia zmeny príjemcu služby webovou stránkou.
  4. Prípadné spory medzi webovou stránkou a spotrebiteľmi budú riešené v prvom rade rokovaním so zámerom urovnania sporu zmierom s prihliadnutím na zákon o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov. Ak by to však nebolo možné alebo by to bolo nevyhovujúce pre niektorú zo strán, spory bude riešiť príslušný spoločný súd.
  5. Vedenie sporov::
    1. prípadné spory vzniknuté medzi Poskytovateľom služby a Príjemcom služby, ktorý je zároveň Spotrebiteľom, sa predkladajú príslušným súdom v súlade s ustanoveniami Občianskeho súdneho poriadku zo dňa 17.11.1964.
    2. prípadné spory vzniknuté medzi Poskytovateľom služby a Príjemcom služby, ktorý zároveň nie je Spotrebiteľom, budú postúpené súdu príslušnému podľa sídla Poskytovateľa služby.
  6. Príjemca služby, ktorý je Spotrebiteľom, má tiež právo využiť mimosúdne riešenie sporov, a to najmä podaním žiadosti o začatie mediácie alebo žiadosti o prejednanie veci v rozhodcovskom konaní po ukončení reklamačného konania. súdu (žiadosť je možné stiahnuť z webovej stránky http://www.uokik.gov. pl/download.php?plik=6223). Zoznam stálych spotrebiteľských rozhodcovských súdov pôsobiacich pri pokrajinských inšpektorátoch obchodnej inšpekcie je dostupný na webovej stránke: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Spotrebiteľ môže využiť aj bezplatnú pomoc okresného (obecného) ombudsmana spotrebiteľov alebo spoločenskej organizácie, medzi ktorej zákonné úlohy patrí ochrana spotrebiteľa. Mimosúdne vymáhanie pohľadávok po ukončení reklamačného konania je bezplatné.
  7. Spotrebiteľ môže za účelom mimosúdneho vyriešenia sporu podať sťažnosť najmä prostredníctvom online platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostupnej na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.